Kérdésed van? Mi tudjuk a választ! Itt megtalálod amit keresel!

1.
A Webox egy innovatív csomag átadó/átvevő rendszer. Az általad kiválasztott terminált bármely időpontban használhatod csomagod átvételére vagy feladására. Nincs sorban állás, adminisztráció, vagy futárra várás. Mi itt vagyunk a nap 24 órájában, a hét minden napján, akár ünnepnapokon is!
2.
Mert kényelmes! Te döntheted el hogy hol és mikor veszed át, vagy adod fel a csomagot. A Webox terminálokból a nap 24 órájában, a hét minden napján, akár 7 másodperc alatt átveheted a csomagod, ráadásul követni is tudod az indulástól a célba érésig.
3.
Webox leszerződik a kereskedőkkel hogy a kedvenc webáruházaidból rendelhess a Webox terminálokba. Ha befejezted a vásárlást kérj Webox szállítási módot és válaszd ki a számodra legmegfelelőbb terminált. Ezután elvisszük a csomagodat a kívánt terminálba, aminek minden egyes lépését követheted. Amint a csomagod megérkezett SMS-ben és e-mailben értesítünk az egyedi nyitókódról. Ezután bármikor átveheted a csomagodat 72 órán belül.
4.
Tekintsd meg Partnereinket, itt megtalálhatod az összes webáruházat, ahol működik a Webox szállítás.
5.
A Webox terminálok országszerte bevásárlóközpontoknál, benzinkutaknál, élelmiszer áruházaknál vannak elhelyezve, hogy biztosítva legyen az állandó és biztonságos hozzáférés. Nézd meg a térképen hol van a számodra legkényelmesebben elérhető Webox terminál!
6.
Nincs minimum csomagsúly, a maximum csomagonként 25 kg lehet. Amennyiben a csomag túlsúlyos, azaz meghaladja a megengedett 25kg-ot, nem áll módunkban terminálba kézbesíteni. Ebben az esetben 990.-Ft külön díjért házhoz szállítjuk.
7.
Három különböző méretű rekesz van termináljainkban. A legkisebb 8x38x64 cm-es, a közepes 19x38x64 cm-es és a legnagyobb 41x38x64 cm-es.
8.
Az alábbi termékeket nem lehet Webox szállítással kérni: készpénz, értékpapír, nagy értékű tárgyak (ékszerek, antik tárgyak, művészeti alkotások, stb.), fegyverek, lőszerek vagy bármilyen robbanó és gyúlékony szerek , amelyek az emberi életre vagy egészségre bármilyen kockázatot jelentenek, valamint anyagi kárt okoznak, kábítószerek vagy egyéb pszichoaktív szerek, áruk, amelyek nem alkalmasak huzamosabb idejű tárolásra vagy speciális szállítást igényelnek, továbbá állatok vagy növények, illetve bármilyen olyan tárgy aminek a szállítását a törvény tiltja. Ezenkívül: folyadékok, gázok, törékeny tárgyak. A fenti lista nem teljes, ezért a Webox fenntartja a jogot hogy visszautasítson minden olyan csomagot, amely a felsoroltakon kívüli veszélyes anyagot tartalmaz. Kérlek tekintsd meg az Általános Szerződési Feltételeinket a teljes listáért.
9.
Csomagokat minden munkanapon szállítunk Webox termináljainkba.
10.
Nem. Egyszerre csak egy megfelelően felcímkézett csomag helyezhető el a rekeszbe. Arra viszont van lehetőséged, hogy több csomagot rendelj vagy adj fel egy terminálba, amelyek külön-külön rekeszekbe kerülnek.
11.
Az általad preferált terminált a vásárlás lezárásakor, a Webox szállítási mód kiválasztása után, a terminálok listájából tudod kiválasztani.
12.
Igen, a csomagok biztosítva vannak 150.000.-Ft értékig.
13.
Fizethetsz előre a webáruház által meghatározott módokon, vagy utánvéttel a Webox termináloknál. Ebben az esetben a kártya terminálon keresztül ki kell fizetned a képernyőn látható összeget, ha ez megtörtént akkor kinyílik a rekesz és átveheted a csomagod. A készpénz nélküli folyamatok bonyolításában közreműködő partnerünk az InPost S.a.r.l. Erről bővebb információ az Adatkezelési Nyilatkozatunkban található.
1.
Minden olyan árucikket szállítunk amit belső szabályzatunk vagy a törvény nem tilt. A tiltott cikkek listája a Felhasznalasi feltetelek menüpont alatt fellelhető. A csomagnak bizonyos súly és méret kritériumoknak is meg kell felelnie. Nem lehet nehezebb 25 kg-nál és bele kell férnie a három előírt méretű rekesz valamelyikébe (S méret: 8x38x64cm, M méret: 19x38x64cm, L méret: 41x38x64cm), valamint szállításra alkalmasan kell becsomagolni.
2.
Nem, a webáruházban megadott adataid átkerülnek a mi rendszerünkbe is, nekünk csak az e-mail címedre és a telefonszámodra van szükségünk, azért hogy értesítést tudjunk küldeni neked a csomagodról.
3.
Amint a futárunk elhelyezte a csomagodat a kívánt terminálban, azonnal értesítünk SMS-ben és e-mailben. Ezek az üzenetek tartalmazzák a csomagod számát, a Webox terminál címét és egy nyitókódot. A nyitókód lehet numerikus vagy QR kód formátumú, az utóbbival a leggyorsabb az átvétel.
4.
A Webox terminálok 0-24 üzemelnek, ezért csomagodat bármikor átveheted, de csak az SMS/e-mail üzenet elküldésétől számított 72 órán belül.
5.
Igen, a második munkanapon, azaz 48 órával azután hogy elhelyeztük a csomagodat a terminálunkban küldünk neked egy figyelmeztetőt SMS-ben és e-mailben hogy emlékeztessünk már csak 24 órád maradt, hogy átvedd a csomagod.
6.
A csomagodat 72 órán át tároljuk a terminálokban, ezután visszavisszük a feladóhoz.
7.
Igen, erre úgy van lehetőséged hogy elküldöd az SMS-ben/e-mailben kapott egyedi nyitókódodat valakinek akiben megbízol, aki a TE mobilszámoddal át tudja venni a csomagodat. Ez esetben a címzett teljes felelősséggel tartozik azért, hogy a csomag átvételéhez szükséges információt harmadik személy részére átadta.
8.
Bármikor megnézheted merre jár a csomagod a Csomagkereső menüpont alatt. Csupán csak a csomagod számát kell beírnod, amit előzőleg elküldtünk SMS-ben/e-mailben.
9.
Feladástól számított akár 1 munkanapon belül. A kézbesítési idő attól függ, hogy pl. a webáruház a megrendelésed napján át tudja-e adni a terméket szállításra. Csomagod útját honlapunkon is követheted.
10.
Ennek az lehet az oka, hogy rossz telefonszámot adtál meg. E-mail esetén előfordulhat még, hogy a levelezőrendszered automatikusan spamként kezeli a Webox által küldött leveleket. Ilyenkor írj egy e-mailt a hello@webox.hu-ra röviden a problémáddal, a kiválasztott terminál pontos helyével és a szállítás idejével, vagy hívd Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 443 3231 telefonszámon hétköznapokon 9:00-től 21:00 óráig.
11.
Először kérlek ellenőrizd a csomagod státuszát a Csomagkereső vagy a Csomagtervező menüpontok alatt. Ha kiderül, hogy meg kellett volna érkeznie a csomagodnak, akkor írj egy e-mailt a hello@webox.hu-ra röviden a problémáddal, a kiválasztott terminál helyével és a szállítás idejével vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 443 3231 telefonszámon hétköznapokon 9:00-től 21:00 óráig.
12.
Kérlek ellenőrizd még egyszer hogy a beírt adatok helyesek-e . Ha ezután sem működik akkor kérlek hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 445 3663 telefonszámon. Ügyfélszolgálatunk elérhető hétköznapokon 9:00-től 21:00 óráig, ezután üzenetrögzítőn fogadjuk a bejelentéseket visszahívunk.
13.
Terminál meghibásodás esetén kérlek hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 443 3231 telefonszámon hétköznapokon 9:00-től 21:00 óráig, vagy írj egy rövid e-mailt az hello@webox.hu-ra a problémáról, a kiválasztott terminál helyével és a megkísérelt átvétel időpontjával.
1.
A Webox szolgáltatás igénybe vehető mind kereskedelmi partnerek, mind magánszemélyek számára. Csomagküldéshez regisztrálj a Csomagtervezőben
2.
A Csomagtervező a Webox online csomagfeladási felülete, amelynek segítségével egyszerűbben lehet csomagot feladni mint gondolnád. Használatához csak regisztráció szükséges a Csomagtervező belépési oldalán.
3.
1. Készítsd elő a feladásra a csomagot
Regisztrálj a Csomagtervezőben és add meg a szükséges adatokat. Ha rendszeresen nagyszámú csomagot küldesz, használd a minta csv fájlt importáláshoz. A rendszer automatikusan kitölti a megfelelő mezőket és csak jóvá kel hagyni a kitöltött adatokat. Egyszerűbb lesz, mint gondolnád.
2. Nyomtasd ki a címkét
Mielőtt feladnád a csomagot szükség van a címzett címére, e-mail címére és telefonszámára, hogy tudjuk őt értesíteni a kézbesítésről. Ezután válaszd ki a megfelelő Webox terminált és a csomag méretét, majd fizesd ki a feladási díjat. A folyamat végeztével nyomtasd ki a személyre szabott címkédet és mindenképp ragaszd fel a csomagra.
3. Add fel a csomagot
Menj el a kiválasztott Webox terminálhoz és olvasd be a vonalkódot. Ezután kinyílik az ajtó, helyezd be a csomagot és csukd be az ajtót. 1 rekeszbe 1db megfelelően felcímkézett csomagot lehet berakni. Ha szeretnéd ellenőrizni a csomagod útját csak klikkelj a Csomagkereső opcióra, ahol ellenőrizheted a kiszállítás aktuális állapotát. Amint a csomag a kijelölt terminálba érkezik, a címzettet értesítjük. Ennyire egyszerű!
4.
Három különböző méretű rekesz van termináljainkban. A legkisebb 8x38x64 cm-es, a közepes 19x38x64 cm-es és a legnagyobb 41x38x64 cm-es. Ha csomagod ennél nagyobb, nem tudsz Webox szállítást rendelni. A rendszer az általad megadott Szélesség x Magasság x Hosszúság alapján választja ki a megfelelő méretű rekeszt.
A feladásnál azt is figyelembe kell venni, hogy a csomag súlya max. 25kg lehet. Amennyiben a csomag túlsúlyos, azaz meghaladja az előírt 25kg-ot, nem áll módunkban terminálba kézbesíteni. Ebben az esetben 990.-Ft külön díjért házhoz szállítjuk.
5.
Ha a megrendeléskor rosszul adtad meg a csomag méreteit, és a terminálnál azt tapasztalod, hogy a csomag nem fér be, lehetőséged van méretet váltani a következő lépésekben:
1. lépés: Az érintő képernyőn nyomd meg a csomag méretétől függően: a közepes rekesz nyitása vagy nagy rekesz nyitása gombot.
2. lépés: Ekkor a terminál figyelmeztet, hogy zárd be az ajtót, ezt tedd is meg.
3. lépés: Amint bezártad a kicsi rekesz ajtaját, a rendszer kinyit egy nagyobbat.
4. lépés: A kinyitott nagyobb rekeszbe berakhatod a csomagot, majd zárd be az ajtót.
FONTOS!!! A kicsinek bizonyult rekesz ajtaját csak azután zárd be, hogy az érintőképernyőn megnyomtad a rekeszméret váltásához szükséges közepes vagy nagy rekesz kinyitása gombot! Amennyiben a rekesz ajtaját a méretváltás előtt bezárod, a rendszer sikeres behelyezésnek minősíti, és a címkén lévő vonalkódot már nem tudod felhasználni! Ha ez mégis megtörténik, akkor még ott a terminálnál hívd ügyfélszolgálatunkat segítségért.
6.
Minden egyes címke 1 hétig érvényes, melynek letelte után nincs mód a csomag behelyezésére a Webox terminálba.
7.
Nem, mert ugyan azzal a vonalkóddal nem lehet kétszer rekeszt kinyitni. Amint az egyik csomagot berakod, a vonalkód érvénytelen lesz feladásra, ezért a második csomagot nem lehet újra beolvasni.
Ha ugyan azt a címkét ragasztod két csomagra és berakod egy rekeszbe, akkor az egyik csomagod nem lesz regisztrálva a rendszerben, nem tudjuk tovább szállítani, így vissza kell menned érte a feladó terminálhoz.
8.
Nem, minden rekeszbe csak 1 csomagot lehet berakni, ezért minden csomaghoz külön szállítást kell megrendelni.
9.
A szállítási idő terminálból terminálba történő feladás esetén 1-2 munkanap, hétvégén és ünnepnapokon nincs szállítás. A kézbesítési idő annak függvénye is, hogy a feladó mikor teszi be a csomagot feladó terminálba. Ha a csomagot a terminál ürítési idő után helyezi be, akkor csak a másnapi csomag kivételkor kerül a futárhoz. Amennyiben péntek este vagy hétvégén, akkor csak azt követő hétfőn. A Terminálkereső lokáció leírásában megtalálod, hogy futárunk mikor megy az általad kiválasztott terminálhoz felvenni a csomagokat.
10.
Amikor a csomagot berakod a feladó terminálba, értesítést küldünk e-mailben a címzettnek arról, hogy a csomagja megkezdte az útját. Amint a futár berakja a csomagot az általad kijelölt célterminálba, a címzett újabb értesítést kap a numerikus egyedi nyitókóddal és QR kóddal, ezekkel tudja átvenni a csomagját.
11.
Igen, erre úgy van lehetőség hogy a címzett elküldi az SMS-ben/e-mailben kapott egyedi nyitó- vagy QR kódját valakinek akiben megbízik, aki a nyitókód használata esetén a címzett mobilszámával tudja átvenni a csomagot. Ez esetben a címzett teljes felelősséggel tartozik azért, hogy a csomag átvételéhez szükséges információt harmadik személy részére átadta.
12.
Az alapár csomagonként bruttó 599 Forint.
13.
A szállítási díj kifizetése az OTP Simple (OTP Mobile Szolgáltató Kft.) online rendszerében történik bankkártyával. Bármi további kérdés esetén kizárólag az OTP Simple ügyfélszolgálata tud felvilágosítást adni, hívhatod őket banki munkanapokon a +36 1 776 6901 telefonszámon, vagy érdeklődhetsz e-mailben az ugyfelszolgalat@otpmobil.com e-mail címen.
14.
Igen, a díj kifizetésétől számított 15 napon belül elektronikus számlát állítunk ki, amelyett hitelesített PDF formátumban küldünk.
15.
Igen, amikor a szállítást megrendeled kérhetsz utánvétet, amelynek értékét megadhatod az "Utánvét összeg" mezőben. Ezt a vevőd átvételkor a terminálnál tudja rendezni bankkártyával és csak fizetés után tudja kivenni a csomagot a terminálból. Ezt követően 3 munkanap az utánvét átutalása a feladó bankszámlájára.
16.
A Webox terminálnál kizárólag bankkártyával lehet fizetni. Más módon pl. készpénzben nem lehetséges az utánvét kifizetése.
17.
Ha rögtön szükséged van rá, nyomtass nyugtát a terminálnál. A csomagod feladásáról csak egy értesítőt küldünk e-mailben a címzettnek arról, hogy csomag megkezdte az útját.
18.
Terminál meghibásodás esetén kérlek hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 443 3231 telefonszámon hétköznapokon 9:00-től 21:00 óráig, vagy írj egy rövid e-mailt az hello@webox.hu-ra a problémáról, a kiválasztott terminál helyével és a megkísérelt feladás időpontjával.
19.
Kérlek ellenőrizd még egyszer hogy a beírt adatok helyesek-e. Ha ezután sem működik akkor kérlek hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 443 3231 telefonszámon. Ügyfélszolgálatunk elérhető hétköznapokon 9:00-től 21:00 óráig, ezután üzenetrögzítőn fogadjuk a bejelentéseket és a következő munkanapon délelőtt visszahívunk.
20.
Ebben az esetben először a címzettel vesszük fel a kapcsolatot. Ha szeretné átvenni a csomagot a terminálból, akkor a depóból visszaszállítjuk a terminálba.
Amennyiben a címzett nem kéri a csomagot, felvesszük a kapcsolatot a feladóval. Ebben az esetben is van lehetőség a feladó terminálba történő visszaszállításra.
Egyszeri újraszállítás a címzettnek vagy vissza a feladónak terminálba ingyenes.
Újraszállítás igénylésére egyszeri alkalommal van lehetőség.
Az újraszállítás során át nem vett csomagot az ÁSZF-ben meghatározott ideig őrizzük. Az őrzési idő alatt lehetőség van személyes átvételre, amelyhez időpontot ügyfélszolgálatunkkal kell egyeztetni.
1.
A Webox szállítás elérhető a Vaterafutáron is. Csomagodat 5 egyszerű lépésben adhatod fel:
1. Töltsd ki az űrlapot, majd az ÁSZF elfogadása után zárd le a megrendelést. Ezután a PayU fizetési felületére irányítunk.
2. A PayU felületén bankkártyáddal fizesd ki a szállítási díjat.
3. Sikeres fizetést követően e-mailben elküldjük neked a címkét, ami egyben a fuvarlevél.
4. Nyomtasd ki a címkét, és ragaszd fel a csomagra. Külön címzésre nincs szükség, minden szállítási információt a vonalkód tartalmaz.
5. Menj el az általad kiválasztott Webox terminálhoz, olvasd be a vonalkódot és rakd be a csomagot a rekeszbe.
2.
A Vaterafutár partnere az OTP Simple (OTP Mobile Szolgáltató Kft.) minősített pénzügyi szolgáltató. A szállítási díj kifizetése az OTP Simple online rendszerében történik bankkártyával. Bármi további kérdés esetén kizárólag az OTP Simple ügyfélszolgálata tud felvilágosítást adni, hívhatod őket banki munkanapokon a +36 1 776 6901 telefonszámon, vagy érdeklődhetsz e-mailben az ugyfelszolgalat@otpmobil.com e-mail címen.
3.
Az alapár csomagonként bruttó 599 Forint.
4.
Igen, a díj kifizetésétől számított 15 napon belül elektronikus számlát állítunk ki, amelyet hitelesített PDF formátumban küldünk.
5.
Igen, amikor a szállítást megrendeled a Vaterafutáron kérhetsz utánvétet, amelynek értékét megadhatod az "Utánvét összege" mezőben. Ezt a vevőd átvételkor a terminálnál tudja rendezni bankkártyával és csak fizetés után tudja kivenni a csomagot a terminálból. Ezt követően 3 munkanap az utánvét átutalása a feladó bankszámlájára.
6.
A Webox terminálnál kizárólag bankkártyával lehet fizetni. Más módon pl. készpénzben nem lehetséges az utánvét kifizetése.
7.
A címke generálása pár percet vesz igénybe. Ha nem kaptad meg a címkét ellenőrizd, hogy esetleg a levelezőrendszered nem kezelte-e spam-ként. Jelöld meg az email címünket (vatera@mg.webox.hu) biztonságos feladóként, így legközelebb biztosan megkapod.
8.
Ha Gmail-es címed van, ellenőrizd hogy e-mailünk nem került-e be a promóciós fül alá. Ha bekerült, akkor drag&drop (fogd és húzd) technikával húzd át az elsődleges fülre a levelünket. Ezután adj minket hozzá a címlistádhoz is (vatera@mg.webox.hu), így legközelebb biztosan meg fogod kapni a leveleinket.
9.
Minden egyes címke 1 hétig érvényes, melynek letelte után nincs mód a csomag behelyezésére a Webox terminálba. Az érvényesség meghosszabbítására nincs lehetőség.
10.
Nem, mert ugyan azzal a vonalkóddal nem lehet kétszer rekeszt kinyitni. Amint az egyik csomagot berakod, a vonalkód érvénytelen lesz feladásra, ezért a második csomagot nem lehet újra beolvasni.
Ha ugyan azt a címkét ragasztod két csomagra és berakod egy rekeszbe, akkor az egyik csomagod nem lesz regisztrálva a rendszerben, nem tudjuk tovább szállítani, így vissza kell menned érte a feladó terminálhoz.
11.
Nem, minden rekeszbe csak 1 csomagot lehet berakni, ezért minden csomaghoz külön szállítást kell megrendelni.
12.
Ha többszöri próbálkozásra sem működik a beolvasás, akkor próbáld begépelni a kódot. Ha ezután is problémád van, hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 443 3231 telefonszámon. Minden nap elérhetőek vagyunk - hétköznapokon 9:00-től 21:00 óráig, ezután üzenetrögzítőn fogadjuk a bejelentéseket és a következő munkanapon délelőtt visszahívunk.
13.
Három különböző méretű rekesz van termináljainkban. A legkisebb 8x38x64 cm-es, a közepes 19x38x64 cm-es és a legnagyobb 41x38x64 cm-es. Ha csomagod ennél nagyobb, nem tudsz Webox szállítást rendelni.
A rendszer az általad megadott Szélesség x Magasság x Hosszúság alapján választja ki a megfelelő méretű rekeszt. A feladásnál azt is figyelembe kell venni, hogy a csomag súlya max. 25kg lehet. Amennyiben a csomag túlsúlyos, azaz meghaladja az előírt 25kg-ot, nem áll módunkban terminálba kézbesíteni. Ebben az esetben 990.-Ft külön díjért házhoz szállítjuk.
14.
Ha a megrendeléskor rosszul adtad meg a csomag méreteit, és a terminálnál azt tapasztalod, hogy a csomag nem fér be, lehetőséged van méretet váltani a következő lépésekben:
1. lépés: Az érintő képernyőn nyomd meg a csomag méretétől függően: a közepes rekesz nyitása vagy nagy rekesz nyitása gombot.
2. lépés: Ekkor a terminál figyelmeztet, hogy zárd be az ajtót, ezt tedd is meg.
3. lépés: Amint bezártad a kicsi rekesz ajtaját, a rendszer kinyit egy nagyobbat.
4. lépés: A kinyitott nagyobb rekeszbe berakhatod a csomagot, majd zárd be az ajtót.
FONTOS!!! A kicsinek bizonyult rekesz ajtaját csak azután zárd be, hogy az érintőképernyőn megnyomtad a rekeszméret váltásához szükséges közepes vagy nagy rekesz kinyitása gombot! Amennyiben a rekesz ajtaját a méretváltás előtt bezárod, a rendszer sikeres behelyezésnek minősíti, és a címkén lévő vonalkódot már nem tudod felhasználni! Ha ez mégis megtörténik, akkor még ott a terminálnál hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 443 3231 telefonszámon segítségért hétköznapokon 9:00-től 21:00 óráig.
15.
Ha rögtön szükséged van rá, nyomtass nyugtát a terminálnál. A csomagod feladásáról csak egy értesítőt küldünk e-mailben a címzettnek arról, hogy a csomag megkezdte az útját.
16.
A szállítási idő terminálból terminálba történő feladás esetén 1-2 munkanap, hétvégén és ünnepnapokon nincs szállítás. A kézbesítési idő annak függvénye is, hogy a feladó mikor teszi be a csomagot a terminálba. Ha a terminál ürítési idő után helyezi be, akkor csak a másnapi csomag kivételkor kerül a futárhoz. Amennyiben péntek este vagy hétvégén, akkor csak azt követő hétfőn. A Terminálkereső lokáció leírásában megtalálod, hogy futárunk mikor megy az általad kiválasztott terminálhoz felvenni a csomagokat.
17.
Amikor a csomagot berakod a feladó terminálba, értesítést küldünk e-mailben a címzettnek arról, hogy a csomagja megkezdte az útját. Amint a futár berakja a csomagot az általad kijelölt célterminálba, a címzett újabb értesítést kap a numerikus egyedi nyitókóddal és QR kóddal, ezekkel tudja átvenni a csomagját.
18.
Igen, erre úgy van lehetőség hogy a címzett elküldi az SMS-ben/e-mailben kapott egyedi nyitó- vagy QR kódját valakinek akiben megbízik, aki a nyitókód használata esetén a címzett mobilszámával tudja átvenni a csomagot. Ez esetben a címzett teljes felelősséggel tartozik azért, hogy a csomag átvételéhez szükséges információt harmadik személy részére átadta.
19.
Ennek az lehet az oka, hogy a feladó rossz telefonszámot vagy e-mailcímet adott meg. E-mail esetén előfordulhat még, hogy a levelezőrendszered automatikusan spamként kezeli a Webox által küldött leveleket. Jelöld meg az email címünket biztonságos feladóként, így legközelebb biztosan megkapod e-mailünket. Ha mégsem boldogulsz hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 443 3231 telefonszámon hétköznapokon 9:00-től 21:00 óráig, ezután üzenetrögzítőn fogadjuk a bejelentéseket és a következő munkanapon délelőtt visszahívunk.
20.
Ebben az esetben először a címzettel vesszük fel a kapcsolatot. Ha szeretné átvenni a csomagot a terminálból, akkor a depóból visszaszállítjuk a terminálba.
Amennyiben a címzett nem kéri a csomagot, felvesszük a kapcsolatot a feladóval. Ebben az esetben is van lehetőség a feladó terminálba történő visszaszállításra.
Egyszeri újraszállítás a címzettnek vagy vissza a feladónak terminálba ingyenes.
Újraszállítás igénylésére egyszeri alkalommal van lehetőség.
Az újraszállítás során át nem vett csomagot az ÁSZF-ben meghatározott ideig őrizzük. Az őrzési idő alatt lehetőség van személyes átvételre, amelyhez időpontot ügyfélszolgálatunkkal kell egyeztetni.
1.
A Webox csomagterminál rendszerén keresztül alternatív csomagszállítási szolgáltatást nyújt mind B2C és B2B ügyfeleknek. Futárpartnerünk felveszi a csomagot és elviszi a kívánt terminálba, ami onnan a nap 24 órájában és a hét minden napján átvehető.
2.
Nincs sorban állás, átvétel akár 7 másodperc alatt, és maximális kényelem az ügyfeleknek! Termináljainkat olyan kültéri helyekre telepítjük, mint például áruházláncok parkolói, bevásárló központok, irodaházak és benzinkutak, azért hogy a csomagátvétel a hét minden napján, és a nap 24 órájában lehetséges legyen. Célunk, hogy országosan 300 terminálból álló hálózatot építsünk ki, és ezáltal a legnagyobb hazai szolgáltatóvá váljunk. Mi biztosítjuk ügyfeleidnek azt a kényelmet, amire mindig is vágytak!
3.
Szeretnél több kényelmet és nagyobb élményt adni vásárlóidnak? Vedd fel a kapcsolatot a Webox-al a sales@webox.hu címen vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 443 3231 számon hétköznapokon 9:00-től 21:00 óráig. Kereskedelmi megállapodás után integrálunk rendszerünkbe.
4.
Az integráció azt jelenti, hogy a webáruházadban a számítástechnikai rendszeren keresztül megjelenik csomagszállítási módként a Webox. Ez egy nagyon egyszerű folyamat, amihez szükség esetén segítséget nyújtunk, de az is lehetséges, hogy webáruházad üzemeltetője már biztosítja ezt a szolgáltatást. Ha további kérdésed van Lépj kapcsolatba velünk.
5.
Semmiképpen sem. Webáruházad integrálása rendszerünkbe egy nagyon egyszerű feladat, ami a telepítés után a változó igényeknek megfelelően módosítható, anélkül hogy bármi gondod lenne vele. Az előnyök többszörösen felülmúlják az integrációs munkálatokat, ami gyors és egyszerű folyamat. Keress minket, ha segítségre van szükséged.
6.
Az ún. API vagy más néven Alkalmazás Programozói Felület egy független kompatibilitást nyújtó híd a feladó és a Webox között. Lehetővé teszi, hogy a webáruházak tulajdonosai könnyen hozzáadhassák rendszerükhöz a Webox csomagküldési opciót.
7.
Csak le kell töltened a honlapunkról az Integráció folyamata dokumentációt. Ezután kérlek lépj kapcsolatba velünk. IT szakemberünk rendelkezésedre áll.
8.
Az integráció teljesen ingyenes. A csomagfeladás díja egyedi megállapodás függvénye, befolyásolja a havonta feladott csomagok mennyisége és az igénybe vett szolgáltatások. Minél nagyobb mennyiségről van szó, annál nagyobb kedvezményt tudunk adni, ráadásul igyekszünk a legalacsonyabb költségszintet biztosítani 1 munkanapos kiszállítással. Vedd fel velünk a kapcsolatot, és add meg a havi csomagszámodat.
9.
Igen. Ha csak aukciós portálokon árulsz dolgokat, akkor is használhatod a Webox csomagküldést.
10.
11.
Két variáció lehetséges: elmegyünk a csomagért vagy te magad adod fel. Válaszd a neked legmegfelelőbb módot.

MI MEGYÜNK EL A CSOMAGÉRT OPCIÓ
1. Készítsd elő a feladásra a csomagot

Nagy forgalmú webáruházaknak biztosítjuk az integrációt a Webox rendszeréhez, amelynek segítségével a címke nyomtatása automatizált. Ha kisebb a napi csomagszámod az sem probléma, csak regisztráld őket Csomagtervezőben. Csomagod feladása egyszerűbb lesz, mint gondolnád.
2. Nyomtasd ki a címkét
Nyomtasd ki a címkét és ragaszd fel a csomagra.
3. Add át a csomagot a futárunknak
Rendszeresen, akár napi szinten is tudunk futárt szervezni. Ha szeretnéd ellenőrizni a csomagod útját csak klikkelj a Csomagkereső opcióra, ahol ellenőrizheted a kiszállítás aktuális állapotát. Amint a csomag a kijelölt terminálba érkezik, a címzettet értesítjük. Ennyire egyszerű!

TE ADOD FEL A CSOMAGOT OPCIÓ
1. Készítsd elő a feladásra a csomagot

A címke elkészítéséhez a Csomagtervezőben add meg a szükséges adatokat.
2. Nyomtasd ki a címkét
Nyomtasd ki a címkét és ragaszd fel a csomagra.
3. Add fel a csomagot
Menj el a kiválasztott Webox terminálhoz és olvasd be a vonalkódot. Ezután kinyílik az ajtó, helyezd be a csomagot és csukd be az ajtót. 1 rekeszbe 1db megfelelően felcímkézett csomagot lehet berakni. Amint a csomag a kijelölt terminálba érkezik, a címzettet értesítjük. Ennyire egyszerű!
12.
Kérünk írj egy e-mailt az hello@webox.hu-ra röviden a problémáddal, a kiválasztott Webox terminál pontos helyével, és a szállítás idejével vagy hívd Ügyfélszolgálatunkat a +36 1 443 3231 telefonszámon hétköznapokon 9:00-től 21:00 óráig.
13.
Terminál meghibásodása esetén kérlek hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 443 3231 telefonszámon hétköznapokon 9:00-től 21:00 óráig, vagy írj egy rövid e-mailt az hello@webox.hu-ra a problémáról, a kiválasztott terminál helyével és a szállítás idejével.
14.
A Webox terminálok nagyon biztonságosak. Jól megvilágított, forgalmas helyekre telepítjük őket ahol sok a vásárló, ezenkívül 3 biztonsági kamera van elhelyezve a terminálokon, amelyek éjjel-nappal készítenek felvételeket. A vevőidnek minden egyes alkalommal egyedi, egyszer használatos nyitókódot adunk. A rendszer visszaigazolást küld neked az átvételről.
15.
Amint elhelyeztük a csomagot a kiválasztott terminálban, küldünk a vevőnek egy SMS / e-mail üzenetet az egyedi nyitókóddal és a terminál helyével. Az egyedi nyitókód lehet egy QR kód vagy egy 6 számjegyű numerikus kód. A QR kódot SMS-ben küldjük (kattintható linkben) vagy e-mailben (mellékletként). A kézhez vétel QR kóddal a leggyorsabb, akár 7 másodperc, csak oda kell tartani a leolvasóhoz és már nyílik is a megfelelő rekesz. A numerikus nyitókóddal történő átvétel pár másodperccel tovább tart, mert az érintőképernyőn be kell gépelni a kódot és telefonszámot. Természetesen ügyfeled akkor megy a csomagjáért amikor csak akar a behelyezéstől számított 72 órán belül.
16.
Igen, ügyfeled vissza tudja küldeni a csomagot, mert termináljaink erre is alkalmasak. Ehhez a Csomagtervezőben kell regisztrálni, a feladási díjat kifizetni, majd címkét nyomtatni. Ezt követően a csomagra felragasztott címke vonalkódját be kell olvasni a kiválasztott terminálnál, és behelyezni a csomagot.
17.
Igen, a csomagok biztosítva vannak 150.000.-Ft értékig.
18.
Három különböző méretű rekesz van termináljainkban. A legkisebb 8x38x64 cm-es, a közepes 19x38x64 cm-es és a legnagyobb 41x38x64 cm-es. Ha csomagod ennél nagyobb, nem tudsz Webox szállítást rendelni.
19.
A csomag ne legyen nehezebb 25 kg-nál és bele kell hogy férjen egy 41x38x64 cm-es dobozba.
20.
1. Háztartási feszültségű villamos árammal működik, amit a bérlemény területéről biztosítanak. Minden terminálban található egy tartalék akkumulátor vészhelyzet esetére
2. Hangos tájékoztatás, interakció
3. A mobiltelefonokhoz hasonlóan a terminál is SIM kártyával működik, ezért megbízható
4. Minden terminálban 56 fiók van, hossza 3,5 méter, magassága 2,2 méter
5. A terminálok moduláris egységekből épülnek fel, tehát adott esetben bővíthetők
6. A terminálok 200 fiókig bővíthetők
7. Minden automatán LED világítás található
8. 3 darab biztonsági kamera van felszerelve a terminálokra, 2db a széleken és 1db középen. Minden tranzakció a merevlemezen rögzítésre kerül.
9. A terminálok a talapzathoz rögzíthetőek is, de általában egy beton talapzaton állnak
10. A súlya kb. 2,5 tonna üresen
11. Bérleti szerződéseket kötünk az elhelyezésnél, így a felhasználóknak hosszú távon megbízható szolgáltatást biztosítunk.

A műszaki specifikációk nagyon alaposak, a terminálok évek óta használják különböző európai országokban, ezért biztosak vagyunk abban, hogy magas színvonalon működnek.
1.

Egy adott területen számunkra feltétlenül szükségesek:

  • 5 m2-nyi területet (3 m2 az automatának és 2 m2 a gép előtt a vásárlóknak és a futárnak)
  • elektromos áram (220V)
  • GSM lefedettség
  • non-stop hozzáférés
  • rakodási és parkolási lehetőség

Webox terminál elhelyezése számos előnnyel jár, többek között használaton kívüli terület értékesítése, növekvő bevételek a megnövekedett vásárló forgalom miatt. A Webox biztosítja a terminál karbantartását. Különböző helyeket keresünk odafigyelve ezen területek sajátosságira, hogy mindenkinek előnye származhasson az együttműködésből.

2.
A méret: 8x38x64 cm
B méret: 19x38x64 cm
C méret: 41x38x64 cm
3.
A Webox 0-24 terminálok mérete a forgalom függvényében könnyen módosítható. Mindegyik gép egy központi vezérlő oszlopból és további oszlopokból áll, amiket igény szerint hozzáadhatunk vagy elvehetünk. Oszlop méretek: hosszúság 3,5 m; magasság 2,2 m; mélység: 0,9 m
4.
Felszín előkészítése:
A Webox 0-24 terminál súlya 2,5 tonna, ezért nagyon fontos hogy megfelelő (egyenletes és kemény) felületre kerüljön. A maximális szintkülönbség a legmagasabb és a legalacsonyabb pont között nem haladhatja meg a 8 cm-t, mert ennyit még ki lehet egyenlíteni a beépített és állítható lábakkal. Ha a felület nem elég strapabíró, mi magunk gondoskodunk a betonozásról. Részletes tájékoztatóért kérlek tekintsd meg a "Terminál befogadása" menüpontot
Áram:
A Webox 0-24 terminál szabványos hálózati árammal működik (220V, 50Hz) A gép 100 és 1000 VA-t használ függően az időjárási körülményektől (hőmérséklet és páratartalom). Kérlek gondoskodj az alábbiakról is: - Az automatához szükséges a vezetékek földelése és a terminál számára külön főkapcsoló biztosítása, valamint túlfeszültség elleni védelem
wirtualny doradca